29 Temmuz 2015 Çarşamba

Elca Alışverişim


Herkese uzun bir aradan sonra tekrar merhaba!

Bugün sizlerle salı günü ELCA'ya gittiğimde aldığım şeyleri göstereceğim :)

İlk olarak Maslakta bulunuyor ELCA.Metroya binip İTÜ Ayazağa Kampüsünde inip plazalar çıkışındam çıkınca nereye sorsanız bilirler Sun Plaza ve Orjin plazayı ;) Sun plazada bildiğim kadarıyla daha küçük bir mağaza var ama orjindeki Sun Plazaya göre daha büyük :)
 Neyse geçelim alışverişime =>



İlk aldığım ürünler MAC'in Casual Colour Lip & Cheek Colour'u

Zaten yakında her birinin de yazısı gelecek ama koyu olan OUT FOR FUN diğeri RED OBSESSED. Ben iki ürünede bayıldım.

Fiyat- 22 TL


MAC'in yılbaşı koleksiyonundan 2 tane ürün aldım biri oje diğeri ise gel-eyeliner 
Ojenin rengine yapısına herşeyine bayıldım rengi: Just Jewels
Yazısı gelecek :)

Diğeri ise Dark Majestry isimli içinde minik pırıltılar olan harika bir eyeliner.
Yazısı gelecek :)

Oje- 14 TL
Eyeliner- 24 TL


Aldığım son üç ürün.. Yine MAC'in yılbaşı koleksiyonundan çok güzel bir fuşya rengi  olan No Faux Pas rengi 
The Simsons hastası olan benim için harika bir ürün olan lip glass'ı aldım bununda rengi çok güzel bir turuncu. Grand Pumkin..
Son aldığım şeyde ilk göz farı fırçam olan MAC 233 koleksiyon fırçası çok kaliteli ben çok beğendim.

Fırça- 50 TL
Lip Glass-22 TL
Ruj- 22 TL

Umarım yazımı beğenmişsinizdir :) Daha fazla yazı için blogumu takibe almayı unutmayın!

/Yukarıda gördüğünüz ürünlerden birer çift daha varr :) Nedeni ise Instagramda 500 kişi olunca çekiliş yapmak için ;)))/




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder