10 Ağustos 2015 Pazartesi

MAC The Simpsons Lip Glass


Herkese yeni bir yazıyla daha merhaba! Bugün sizlerle MAC'ten aldığım bu lip glass'ı anlatacağım!

İlk olarak kalıcılığı birşey yemediğiniz sürece çok iyi ancak yemek yiyince bayağ gidiyor parlaklığı ancak hafif bir renk kalıyor. 

Sürme aplikatoru sünger şeklinde fırça değil ve bu şekilde dışarı pek taşırmıyorsunuz.


Bana hafif dudakları dolgun gösteriyor gibi geldi ama bilmiyorum belkide bana öyle gelmiştir. Bu arada adını söylemeyi unuttum Gramd Pumpkin adı. Gerçekten bayılarak kullanıyorum ve bütmesi en son isteyeceğim şeylerden. 

Ürünün gramajına gelirsek, 4.8 ml/ 0.16 oz. Bence gayet yeterli. Kokuau ise vanilya gibi içinde zaten vanillin var.

Yapış yapış olmasın arada tazelemem gerekirse çde bişey olmaz diyorsanız gidip alın. Ancak şuan sadece ELCAlarda sayılıyor yani İstanbulda.


Dudağımdaki duruşu ise yukarıdaki gibi ✌️

Umarım yazımı beğenmişsinizdir. Daha fazla yazı için bloguma katılmayı unutmayın :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder