1 Haziran 2015 Pazartesi

Maybelline The Falsies Black Drama Maskara


Merhaba! Bugün sizlerle birkaç hafta önce almış olduğum maskarayı göstereceğim!



Bu maskarayı Görkem abladan duymuştum ve çok merak etmiştim ancak kendimi tutmuştum.
Bir kaç hafta önce Watsons'a girdim ve bu maskarayı gördüm denemekten ne olacak diye düşünüp aldım ve bayıldım.



İlk olarak yapısından bahsedeceğim ;)
İlk aldığınızda "Bu ne ya?" diyorsunuz ancak zamanla bir azcık daha kıvam alıyor ve yapısı koyulaşıyor. İşte o zaman  "Haksızlık yapmışım" diyorsunuz . 

Yapısı bir süre sonra gerçekten güzel oluyor. Ve bulaşma yapmıyor (*) benim en sevdiğim yanlarından biri ise fırçası ve verdiği uzunluk oldu.


Fırçası kıl ve kaşık denilen tipten bayağ hoş sevdim yani...


İşte bu şekilde bence çok güzel size de tavsiye ederim :) 



             Satış fiyatı: 21.99 ₺


*Bu maskarayı Watsons mağazalarından temin edebilirsiniz!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder