2 Haziran 2015 Salı

Nivea Lip Butter - Rassberry Rose/Original


Merhaba! Bugün sizlerle bir dudak ürünü paylaşacağım!

Bu ürünü aylar önce ilk geldiğinde Gratisten almıştım.


İlk olarak yapısından bahsedeyim.
Biraz yağlı ve yoğun ama bir o kadarda nemlendirici. İkiside hiç renk vermiyor.
Ben genelde hafif uyguluyorum eğer gün içinde kullanırsam, ama gece uyumadan önce kullanırsam (genellikle) beyaz bir renk bırakacak kadar yoğun sürüyorum.


Ürünün paketlemesine gelelim..

İlk olarak 16.7g olarak geliyor.
Benim sevmediğim yanı parmakla sürülmesi ve her kapağını açışımda üzerine toz bulaşması.

Benim için 10 üzerinden 6.5 aldı birdaha alacağımı düşünmüyorum ama yinede kullanılmayacak bir ürün değil.


   *Bu ürünü Watsons veya Gratis              mağazalarından temin edebilirsiniz!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder