1 Haziran 2015 Pazartesi

Victoria Secret Body Mist - Aqua Kiss


Merhaba! Bugün sizlerle yaz için çok uygun olan kokusu sizi kırlara götürecek vücut spreyimden bahsedeceğim! 😌 Bu vücut spreyini Amerika'dan almıştım. 12 $ gibi çok komik bir fiyata almıştım. İyikide almışım diyorum çünkü gerçekten çok hafif ve tam yazlık bir koku. Çok taze, temiz bir papatya kokusu ve hafif bir frezya kokusu barındırıyor. Ben bu ikiliye bayıldım!


Ürün 250 ml / 8.4 oz olarak geliyor ancak bence Victoria Secret body mist paketlemesi konusunda kendisini geliştirmeli.. 


Kalıcılık olarak ise 1-2 saat içinde uçup gittiğini söyleyebilirim ama bu sadece Aqua Kiss için geçerli ;) Çünkü ben aynı zamanda Passion Struck'u kullanıyorum ve o 4-5 saat (maksimum) duruyor.

Bu ürünü:

http://www.kozmela.com
Ve
Victoria Secret mağazalarından satın alabilirsiniz ( 42 ₺ )





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder