1 Haziran 2015 Pazartesi

Rimmel London Match Perfection Göz Altı Kapatıcısı / 040 Soft Beige


Merhaba! Bugün sizlerle bu kapatıcımı paylaşmak istiyorum. Bu göz altı kapatıcısı birkaç hafta önce Watsons'ta öylesine gezinirken gördüm ve Merve ablanın önerdiğini hatırladım. Hazır göz altı kapatıcısına ihtiyacım varken deneyeyim dedim ve iyiki almışım çünkü favori göz altı kapatıcım oldu.

İlk olarak tasarımından bahsetmek istiyorum.



Bence tasarımı çok kullanışlı ve benim sevdiğim gibi fırçalı.


Şimdi sıra üründe.

Ürün 7 mililitrelik bir tüpte geliyor dediğim gibi fırçalı..
 
Ürünün benim tenimde duruşu bu şekilde:


Bendeki rengi 040 Soft Beige ve göz altlarım şu şekilde duruyor:


Bu üzerine pudra geçilmemiş hali. Ben genelde süngerle uyguluyorum daha doğal duruyor.. 

Ürünün fiyatı: 16.99 TL 

Bu ürünü Watsons mağzalarında temin edebilirsiniz..


Eğer yazılarımı okuduysanız ve devamını istiyorsanız Blogumu izlemeye almayı unutmayın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder