1 Haziran 2015 Pazartesi

Rimmel London Stay Matte Pudra




Merhaba! 
Yazıma geçmeden önce bana yazıların neden bu kadar küçük olduğunu sormuşsunuz :( 
Bunun nedeni benim çok büyük olunca yazıların daha uzun gözükmesi bu yüzden küçük yapıyorum :)

Neyse geçelim pudramıza,

Ürün kompakt birşekilde ve 14g / 0.49 oz
olarak geliyor.


 Mat-kadifemsi bir bitişi var. Yapısı çoğu pudraya göre biraz daha ince.

Kapatıcılık olarak 10 üzerinden 5 diyebilirim.


Yukarda gördüğünüz resimde iki kere pudraya sürttüm ve bunu gördüm.

Çoğu insanın karşılaştığı sorun kapağının kırılması, bende öyle durum yok - henüz -


Ben bu pudrayı EcoTools™ Large Powder Brush isimli fırça ile uyguluyorum.
Bence en homojen ve güzel dağıtan bu fırça..


Bendeki rengi 005 SILKY BEIGE. Bu renk benim cildimden bir ton açık (swatch yapınca) ama hafif bir ışıltısı olduğu için anlaşılmıyor. 

Sonuç olarak on üzerinden 9 verebilirim.
Ben beğendim sizde kullandığınız ürünleri benimle paylaşırsanız bende deneyip yorumlayabilirim.  :)

      Ürünün satış fiyatı: 16.99 ₺

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder